Beskrivelse
INDHOLD: Markedsføringens malstrøm. – Notater fra undergrunden. Halvandet døgn på en konference om markedsføring. – En forbruger i familien. Plageriet som faktor og andre mareridt. – Varmemærkede babyer. Fra vugge til forbrug. – Truede arter. Leg og kreativitet. – Elever til salg. Hvem tjener på markedsføringen i skolerne? – I tykt og tyndt. Det vægtige problem, når det gælder markedsføring af fødevarer. – Fredsbevarende Battle Stations og Smackdown. Børn og vold. – Fra Barbie og Ken til Britney, Bratz og hinsides. – Markedsføring, medier og første tillæg til den amerikanske forfatning. Hvad er bedst for børnene? – Er rygning på retur? Eller er børnene bare “gået over til” øl og sodavand med alkohol? Hvordan man gør børn afhængige af alkohol og tobak. – Hvis værdierne er på vores side, hvad er der så den anden side? Markedsføringens lære for livet. – Hvordan får vi sat en stopper for markedsføringensmalstrømmen? Du er ikke alene. – Noter. – Udvalgte kilder, foreninger og bevægelser i USA. – Appendix.- Uindbundet. – 296 sider. – Pænt eksemplar.