Nebel, Tine

Dit omdømme på sociale medier

Bog

DKK 85,00

Netværkssamfundet er slået igennem, og det bør enhver, der arbejder professionelt med kommunikation tage højde for. Den gode nyhed er, at den omtale, man genererer på sociale medier, har højere værdi end den, man kan købe sig til gennem eksempelvis en annonce. Folk genkender uden besvær et købt og betalt budskab, og det sker ved den opmærksomhed, man opnår ved, at brugerne på nettet engagerer sig i budskaber, emner og diskussioner. Det er ikke længere nyt at være på de sociale medier, men stadig eksperimenterer mange sig frem med, hvordan de bedst gør det. Hvordan skaber vi værdi? Og hvordan kommunikerer vi bedst med målgruppen? Store og små virksomheder, organisationer og politikere har forsøgt sig frem for at finde svar på spørgsmålene om bugen og effekten af de sociale medier. – Bogen giver en grundlæggende viden om , hvordan man får mest muligt ud af tilstedeværelsen på sociale medier samtidig med, at virksomheden plejer sit omdømme.

Frydenlund 2012

På lager

Beskrivelse

INDHOLD: Facts om brugen af sociale medier i Danmark. – Inden du gør noget som helst. – Kend den dobbelte opmærksomhedstragt. – Sociale mediers strategiske muligheder. – Hvad har du at tilbyde? – Sådan arbejder du med din troværdighed. – Præsentation af de forskellige sociale medier. – Bloggen, dit helt eget medie. – Corporate blogging. – Sådan blogger du med succes. – Lyt, følg med og følg op. – Etikette på de sociale medier. – Sådan kommer du i gang. – Faldgruber. – Find de sociale nøglepersoner. – Hvad spredes viralt? – Amerikanske tendenser. – Derfor er sociale medier ikke bare lige… – Ordliste. -Litteratur. – Links. – Uindbundet og med plastomslag. – 180 sider. – Kasseret bibl.bog med stregkode på bagsiden. – Pænt eksemplar.